
„A válság előtt próbáltuk meggyőzni az Ügyfeleinket, hogy változni, változtatni kell, mert a világ elhalad amellett, aki nem él az új lehetőségekkel. A válság most megmutatta sokunknak, hogy valóban fontos az átállás, és hogy a mélyvíz gyakran segítségünkre lehet. Azzal kezdtem, hogy leporoltam a régi dolgokat, és próbáltam talált időt formálni a helyzetből. Elolvastam 1-2 lelkesítő könyvet, amit már korábban olvastam, de most újra kellett. Elsőre elővettem a doktorimat, nekiestem, lassan végzek. Aztán eszembe jutott, hogy tanítanom is kell(ene) az egyetemen, de nem voltam nagy mestere az online kommunikációnak. Mivel közben a Rotaryban is el kellett kezdenem a Zoommal és társaival barátkozni, arra jöttem rá, a videoblog jobban használható lenne. Így belevetettem magam a videoszerkesztésbe. Soha nem csináltam, de fel sem tudtam állni a gép elől napokig. Aztán ami nagyon izgi lett, mivel normál ügyfelekkel nem találkozhattam, nekiálltunk a barátnőm üzletét átvizsgálni. Soha nem volt erre sem időm. Képzeld, costumer journey, golden circle és ilyenekről meséltem neki, és döbbenten néztem, ahogy elkezdett boldogan foglalkozni azzal, amivel évek óta csak szenvedett. Talán érted, lett időm az ügyféllel törődni, és pokoli sok időt takarítottam meg ezzel, mert a matekos győzködés helyett az érzelmei mentén kezdtünk menni. Már raktárkészletet elemzünk. Az még eszembe jutott zárójelben, hogy a karácsonyra kapott AirPods is most került elő először. A személyes életemben mivel három gyerekemből csak egy van itthon, minden este virtuális dartsparti van nálunk. Eddig is megtehettük volna, soha nem tettük. Minden edzőm virtuálisan tartja egyben a csapatot. Így többet edzek, mint addig, mert eddig nem volt elég időm, hiszen foglalás, oda vissza út… több óra. Most, amikor eszembe jut edzek egyet 1 óra alatt és folytatom.”
A teljes cikk itt olvasható: https://hellobiznisz.hu/a-kreativ-vallalkozo-10-pontja